sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Din nou...Din nou eu

     A trecut o vreme de când nu am mai scris. Încerc să caut un motiv elocvent, precis, însă realizez că un amalgam de gânduri, trăiri și aspecte ale realității nu m-au lăsat să îmi aștern opinii concrete. M-am întors după o perioada lungă....
     Eroii mei au refuzat să rămână materiali, dar în mod sigur locul acesta e mult prea mic pentru ca ei să îl accepte. În definitiv, pământul acesta nu e decât o mare iluzie, locuit de sinceri mitomani. Mitomani ce își asasinează eroii, prin însăși dorința lor de a-i preamări. Da, aproape toți știm că istoria de cele mai multe ori ne îndoctrinează cu fapte ireale.
     M-am săturat să privesc în trecut la cum poporul român își reduce la tăcere oamenii care îi puteau da o șansă. Voi încerca să aduc în discuție de câte ori voi avea ocazia acest subiect.
     Pentru început, trebuie să mă gândesc la un alt nume. Simt că acesta nu mă mai reprezintă....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu