joi, 31 decembrie 2009

Gânduri pentru mai încolo

Mai sunt aproape 5 ore și vom păși în noul an. Pentru 2010 îmi propun să fiu eu, să nu mai folosesc atâtea măști. În 2009, m-am schimbat aproape radical. Dar, pe undeva. am rămas același. Acum un an îmi dădeam seama că cel mai bun lucru este să ai un zid între tine și exterior. Pur și simplu, e o credință proprie. Aș spune că la anul vreau să-mi iasă toate combinațiile. La anul vreau să fiu sănătos. Cred că e cel mai important lucru. La anul vreau să treacă criza... Chiar dacă în România după o criză urmează alta. La anul vreau să călătoresc mai mult. Vreau să văd mai mult din lumea aceasta atât de mare. Vreau să îmi fac noi prieteni, dar să nu îi dezamăgesc pe cei adevărați, cărora LE MULȚUMESC pentru că mi-au fost aproape.
Așadar, vă urez tot ce e mai bun pentru anul ce vine, promițându-vă că voi fi tot aici.

                                                  LA MULȚI ANI 2010!


UPDATE: Aveți grijă la mâncare și băutură!!! Și petarde...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu